مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: تصفیه خانه شماره دو شهرک صنعتی کاسپین با توجه به توسعه این شهرک و نیاز واحدهای تولیدی آن، احداث می شود.
کد خبر: ۲۷۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا خانپور روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: کار اجرایی ساخت این تصفیه خانه تا هفته آینده و به مناسبت گرامیداشت 21 مرداد ماه، روز صنایع کوچک آغاز می شود.
وی، اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این تصفیه خانه را 30 میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: اجرای تصفیه خانه در شهرک های صنعتی ضمن کمک به حفظ محیط زیست و پیشگیری از انتشار آلایندگی ها، بخشی از آب مورد نیاز بخش کشاورزی را نیز تامین می کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: برگزاری نشست خبری و بازدید خبرنگاران از یک شهرک صنعتی جزو برنامه های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت روز صنایع کوچک خواهد بود.
خانپور بازدید استاندار قزوین از شهرک صنعتی کاسپین را یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت روز صنایع کوچک عنوان و افزود: به همین مناسبت مراسم رسمی ادغام پارک صنعتی و شهرک صنعتی لیا نیز با حضور مسئولان صورت می پذیرد.
خانپور در ادامه تاکید کرد: برای اجرای طرح ادغام پارک صنعتی و شهرک صنعتی لیا 430 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که با مشارکت دولت و واحدهای تولیدی مستقر در آن تامین و همه دستگاه های خدمات رسان نیز در این رابطه همکاری لازم را خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: با اجرای این طرح مشکل واحدهای تولیدی مستقر در پارک صنعتی لیا برای دریافت خدمات رقع و در این راستا نیز به زودی کار گازرسانی به واحدهای مستقر در آن آغاز می شود.
وی با اشاره به بهره برداری از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان طی هفته آینده و به مناسبت گرامیداشت روز صنایع کوچک، گفت: توسعه و تقویت صنایع کوچک و متوسط همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری قرار داشته که با تحقق آن می توان در راستای اقتصاد مقاومتی و رشد و توسعه کشور قدم برداشت.
استان قزوین دارای 15 ناحیه و شهرک صنعتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار