مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با بیان اینکه خبرنگاران این شهرستان باید رسم امانت را در انعکاس اخبار رعایت کنند، گفت: خبرنگاری در راستای رسالت ائمه اطهار(ع) است.
کد خبر: ۲۷۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام محمد پنجی صبح امروز در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام صادق(ع) این شهرستان اظهار کرد: تقارن در پیش بودن روز خبرنگار با میلاد حضرت معصومه(س) تقارن مبارکی است که به فال نیک می‌گیریم.

وی رسالت خبرنگاران را رسالتی ویژه، خطیر و مقدسی دانست و افزود: رسالت خبرنگاران در راستای رسالت ائمه اطهار(ع) و اولیای الهی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: رسالت ائمه اطهار(ع) و اولیای الهی بیداری، آگاهی بخشی، احیای ارزش‌های اسلامی و دینی و اصول اسلامی در بین مردم بوده است.

پنجی اضافه کرد: خبرنگاران نیز رسالت پیام‌رسانی دارند و باید مانند اولیای الهی نقش خود را در آگاه‌سازی و بیداری مردم به نحو احسن ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر و متعهد تا پای جان برای انجام رسالت خود که حفظ دین و نظام بود دست از جان شستند و در دفاع از ارزش‌های اسلامی رسالت خود را به نحو احسن ایفا کنند.

این مسؤول بیان کرد: جهان و جامعه امروز بسیار پیچیده شده و دستان آلوده دولت‌های مستکبر و بدون اخلاق و رفتار انسانی، افکار مردم را مسموم و آلوده می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک  افزود: از خبرنگاری که متعهد، دلسوز و دارای رفتار انسانی و اصول اسلامی است، باید تجلیل شود.

پنجی ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران شهرستان آبیک در انعکاس اخبار ادامه داد: نباید فراموش کنیم که رسالت خبرنگاری، رسالتی مقدس و خطیر است که این رسالت پیام‌رسانی و مورد تأکید دین مبین اسلام است.

وی اضافه کرد: وظیفه خبرنگاری، تنها نوشتن نیست و باید به مخاطب جامعه آرامش را القا کند و از به تلاطم انداختن و هیجان کاذب در بین مردم دوری کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: خبرسازی و خبرنگاری دو مقوله جدای از هم هستند و اخبار و واقعیات جامعه باید به درستی منعکس شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک  اذعان کرد: خبرنگاران در خبرسازی نباید به شایعه دامن بزنند.

پنجی افزود: خبرنگاران باید اخبار را باید به گونه‌ای انعکاس دهند که سبب عزت، آرامش و استقلال جامعه شود و با پرهیز از خبرسازی کاذب نباید بگذارند مردم از نظام و انقلاب دلزده و بی‌اعتماد شوند.

وی ادامه داد: مسؤولیت ویژه خبرنگاران این است که باید در انعکاس اخبار رسم امانت را به خوبی رعایت کنند.

این مسؤول از زحمات طاقت‌فرسا و ارزنده خبرنگاران در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم و سوق دادن مردم به سمت بیداری و آگاهی‌بخشی قدردانی کرد.

در پایان این نشست خبری، با هدایایی از سوی مسؤولان سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک از خبرنگاران این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار