سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: خبرنگاران این شهرستان نباید خود را محدود به کسب رضایت مسؤولان کنند.
کد خبر: ۲۷۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، اسماعیل اوسطی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک اظهار کرد: امروز خبرنگاران در جامعه بسیار مظلوم واقع شده‌اند و بیشتر تیر انتقادات به سمت خبرنگاران نشانه می‌رود.

وی افزود: برخی مسؤولان در برابر انتقادات و انعکاس واقعیات خبرنگاران جبهه گرفته و در حق آنان کم‌لطفی و بی‌انصافی می‌کنند که این امر صحیح نیست.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: خبرنگاران در ارتقای سطح فرهنگی جامعه  نقش بسزایی دارند، چراکه در انعکاس اخبار ادارات مسؤولان، اجتماع و انعکاس وقایع نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

اوسطی اضافه کرد: با توجه به اینکه خبرنگاران زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شوند، در صورت امکان و توانایی از حمایت‌های مادی و معنوی به آنها دریغ نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جامعه همه افراد در برابر تهاجم فرهنگی دشمن قدرت دفاعی ندارند که خبرنگاران به عنوان پیش‌قراولان جبهه جنگ نرم، می‌توانند در آگاه‌سازی مردم نقش سازنده و مؤثر داشته باشند.

این مسؤول بیان کرد: خبرنگاران نباید خود را محدود به کسب رضایت مسؤولان کرده و نباید خود را با آنان هماهنگ کنند، بلکه باید همواره در راستای دفاع از حقوق مردم و شهرستان گام بردارند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک افزود: در شهرستان کوچکی همچون شهرستان آبیک، نیازمندان مدیران عمل‌گرا و اهل کار است و با نگاه و رویکرد سیاسی نمی‌توان در پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداشت.

اوسطی ادامه داد: اگر مسؤول اداره یا دستگاهی وظیفه ذاتی خود را به نحو احسن انجام ندهد، خبرنگاران موظف هستند این موضوع را به مسؤولان گوشزد کنند تا بتوانند در راستای خدمت به مردم گام‌های مؤثری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: طی دو ماه اخیر در راستای فرهنگ‌سازی در پیشگیری از اعتیاد از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، اقداماتی صورت گرفته و در قالب برنامه‌های فرهنگی آگاه‌سازی و اهدای لوح فشرده و سی‌دی به مردم گام‌هایی برداشته شده که به کمک خبرنگاران نیز در این زمینه نیاز داریم.

در پایان این نشست، از خبرنگاران شهرستان آبیک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار