معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: استان قزوین در شهریور ماه سال جاری میزبان اجلاس شهرداران جاده ابریشم است و که این یک تجربه بین المللی برای استان است.
کد خبر: ۲۷۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی در جلسه برنامه ریزی اجلاس شهرداران جاده ابریشم، افزود: هدف از برگزاری این اجلاس معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان در همه حوزه ها از جمله سرمایه گذاری، گردشگری و عمرانی است که باید همه دستگاه برای میزبانی شایسته این رخداد آماده باشند.
وی اظهارکرد: در همین راستا توافق نامه ها و تفاهم نامه هایی آماده شده که با حضور میهمانان دعوت شده از سایر کشورها منعقد خواهد شد.
حبیبی اظهارکرد: برای پوشش خبری و تصویری مراسم در سطح ملی و بین المللی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و رسانه های استان نیز تاکنون در انعکاس این مساله به خوبی اقدام کرده اند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد: برگزاری این اجلاس پراهمیت تنها وظیفه شهرداری قزوین نیست و همه دستگاه ها باید پای کار بوده و در فضا سازی محیط شهری، ورودی ها و اماکن مختلف تاریخی و غیره همکاری ویژه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار