مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در این استان گفت: امیدواریم در سفر هیأت دولت به استان قزوین 5 هزار و 6 واحد مسکن مهر را افتتاح کنیم.
کد خبر: ۲۷۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حامد مانی‌فر در بازدید از خبرگزاری فارس استان قزوین که بعدازظهر امروز صورت گرفت، اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی فرصت مناسبی برای نامگذاری هفته خبرنگار و تجلیل از فعالان اهل قلم است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ابزارهای لازم برای فعالیت در حوزه اطلاع رسانی، بیان واقعیت‌ها و حفظ تعادل در انعکاس اخبار بوده و این دو مهم در خبرگزاری فارس استان قزوین قابل مشهود است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا به امروز خبرگزاری فارس این استان همراه مناسبی در انعکاس اخبار بوده و به لحاظ محتوایی در آن عیب و نقضی وجود نداشته است و در انعکاس خبرها تعدیل و تعادل جزو مهم‌ترین سیاست‌ها محسوب می‌شود.

مانی‌فر ادامه داد: خبرگزاری فارس استان قزوین اخبار مربوط به حوزه‌های مختلف به ویژه راه و شهرسازی را به طور کامل پوشش می‌دهد و وجود چنین ظرفیتی نشان دهنده برتری این خبرگزاری نسبت به سایر رسانه‌ها است.

این مسؤول عنوان کرد: خبرگزاری فارس استان قزوین با حفظ سرعت در انتشار اخبار توانسته در کم‌ترین زمان خبرهای این استان را پوشش دهد.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه هیأت دولت تدبیر و امید در آینده‌ای نزدیک به این استان سفر می‌کند برنامه‌های ویژه‌ای را در این راستا از جمله اتمام برخی از واحدهای مسکن مهر پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان قزوین 5 هزار و 6 واحد مسکن مهر از مجموع واحدهای تکمیلی را در سراسر این استان افتتاح کنیم.

مانی‌فر یادآور شد: پروژه‌ها و طرح‌هایی را برای سفر دولت تدبیر و امید به استان قزوین در نظر گرفته‌ایم که از موارد آن می‌توان به راه‌اندازی مسیرهای خروجی اضطراری در برخی از محورهای مواصلاتی، روکشی و آسفالت‌کشی مسیر شامی‌شاپ به ابهر و بهسازی برخی از راه‌های روستایی استان قزوین اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در بخش دیگری به سیستم حمل و نقل ریلی این استان اشاره و تشریح کرد: پروژه دو خطه کردن مسیر راه‌آهن آبیک به سمت قزوین را آغاز کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم که مجموعه شهری مهرگان را از وجود این سیستم نیز بهره‌مند کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار