مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب درمیان دستگاه های اجرایی استان قزوین شد.
کد خبر: ۲۷۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سعید وزیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر به تشریح فعالیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در حوزه عفاف و حجاب پرداخت و اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی‌ و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد که از آن جمله می‌توان به برگزاری نمایشگاه حجاب برتر در بوستان بانوان، فضاسازی شهر با موضوعات مرتبط عفاف و حجاب، اهدای ۵۰۰ شاخه گل با مشارکت بنیاد ملی عفاف و حجاب اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: مشارکت در برگزاری مسابقه کتابخوانی احکام مصور پوشش بانوان با بنیاد ملی عفاف و حجاب و برگزاری دو مسابقه مکاتبه ای چشمه سار حکمت و حجاب در اندیشه عمل در نمایشگاه حجاب برتر از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته عفاف و حجاب برگزار شد.  

وی در ادامه به ارائه گزارش فعالیت های انجام شده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در طول سه سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی در سال های ۹۲ و ۹۳ و ۹۴ با مشارکت امور بانوان و خانواده استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد دانشگاهی، برپایی غرفه های فرهنگی و فروشگاهی با حضور اساتید و کارشناسان مجرب را از   برنامه های این کمیته ذکر کرد.

وزیری نژاد افزود: برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی را از دیگر اقدامات کمیته عفاف و حجاب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برشمرد که با حضور استاد حسین دهنوی، دکتر جلالی، دکتر تراشیون و ... با موضوعات حجاب و خانواده با حضور کارکنان، دانش آموزان و دانشجویان و عموم شهروندان  از مهرماه ۹۱ تاکنون توسط این سازمان برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری هشت جشنواره سپاس از دیگر برنامه کمیته عفاف و حجاب است که از آن جمله می توان به تجلیل از فروشندگان محجبه خیایان خیام، پزشکان محجبه سطح شهر، پزشکان و پرستاران محجبه بیمارستان ولایت، اساتید محجبه دانشگاه علوم پزشکی، اساتید محجبه دانشگاه پیام نور، تجلیل از کارکنان محجبه شهرداری قزوین، اساتید محجبه دانشگاه بین المللی حضرت امام (ره) و پرسنل محجبه مرکز بهداشت شهید بلندیان اشاره کرد.

وی تولید و حمایت از آثار علمی، هنری و فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در سال های ۹۲ و ۹۳، خرید ۳۰۰ جلد کتاب زن، ستم تاریخی ستم برابری و توزیع در قالب مسابقه بین کارکنان خانم شهرداری، خرید ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب بهترین آفریده و توزیع در همایش پیاده روی خانواده در سال ۹۲ را از دیگر اقدامات کمیته عفاف و حجاب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برشمرد.

در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در حوزه عفاف و حجاب از شهرداری قزوین به پاس خدمات ارزنده در حوزه عفاف و حجاب تقدیر بعمل آمد و شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار