معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: عملیات اجرایی ساخت هتل ۵ ستاره آبگرم هم‌زمان با سفر هیئت دولت به استان قزوین آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۷۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر آبگرم که صبح امروز با حضور استاندار در محل شهرداری آبگرم برگزار شد اظهار داشت: در حوزه مدیریت شهری باید تلاش شود از ظرفیت بخش خصوصی حداکثر استفاده متناسب با ظرفیت هر منطقه صورت بگیرد و بسترها و امکانات لازم برای جذب گردشگر فراهم شود.

وی افزود: منطقه آبگرم  از ظرفیت آب‌درمانی بالایی برخوردار است و یک طرح کارشناسی و مطالعاتی با هدف شناسایی و فعال کردن همه ظرفیت‌های آبی این منطقه صورت گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار با اعلام اینکه "قابلیت راه‌اندازی و ایجاد 6 مجتمع آب‌درمانی در آبگرم وجود دارد" تصریح کرد: این منطقه از موقعیت ارتباطی ویژه‌ای برخوردار بوده و محور مواصلاتی چند استان کشور است که رونق گردشگری در این منطقه می‌تواند اقتصاد بخش و شهرستان را متحول کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: در شهر آبگرم برخلاف سایر مناطق در طول چند سال گذشته شاهد رونق ساخت و ساز و ارزش افزوده زمین و مسکن هستیم که این نشان از شتاب، تکاپو و پویایی شهر دارد.

معاون استاندار گفت: چند پروژه مهم در حوزه گردشگری و آب‌درمانی در این شهر در حال اجرا است که پروژه آب‌درمانی الماس غرب و ارشیا از جمله این طرح‌ها و پروه‌های مهم هستند.

وی افزود: مجوز منطقه نمونه گردشگری برای آبگرم صادر شده و بین مدیریت شهری و شورای شهر هماهنگی و انسجام خوبی وجود دارد که در پیگیری و اجرای طرح‌ها نقش انکارناپذیری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار