معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در دومین روز از ماه شهریور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به قزوین سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 16 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی سفر معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: برنامه های جامعی برای سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور در استان پیش بینی شده است.

وی، بازدید از پروژه سد نهب و بازدید هوایی از ریل راه آهن قزوین-رشت و راه آهن قزوین –تهران  را از جمله برنامه های پیش بینی شده معاون اول رئیس جمهور  در قزوین عنوان کرد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: همچنین بهره برداری از واحد دامداری ۳۰۰۰ راسی و واحد صنعتی شیشه دارویی رازی در شهرستان تاکستان از دیگر برنامه های این سفر است.

وی از افتتاح  پنج هزار واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان و افتتاح مرکز دیالیز الوند خبر داد و گفت: در این سفر با بهره برداری از چند طرح توسعه واحد صنعتی با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومان زمینه اشتغالزایی برای یک هزا ر نفر فراهم خواهدشد.

حبیبی یادآور شد: برگزاری جلسه شورای اداری با فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سفر معاون اول رئیس جمهور به قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار