مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: طی چهار ماه سال جاری کمک‌های خیران در طرح مفتا‌ح‌الجنه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۲۸۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 21 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، هدایت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در راستای کمک‌رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه از اجرای هر برنامه‌ای بهره می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مفتاح‌الجنه از جمله این برنامه‌هاست که در دستور کمیته امداد امام خمینی استان قزوین قرار دارد، افزود: در اجرای این طرح مسؤولان کمیته امداد به همراه مسؤولان و خیران استان قزوین با خانواده‌های نیازمند و مستضعف دیدار می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان کرد: در اجرای طرح مفتاح‌الجنه مسؤولان و خیران از نزدیک به صورت چهره به چهره با خانواده‌های مستضعف دیدار و از نزدیک در جریان روند زندگی آن‌ها قرار می‌گیرند و کمک‌های نوع‌دوستانه و خیرخواهانه خود را به آن‌ها اهدا می‌کنند.

صفری ادامه داد: برقراری ارتباط عاطفی، بررسی مشکلات به ویژه معیشتی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد از دیگر اهداف اجرای طرح مفتاح‌الجنه است.

این مسؤول گفت: طی چهار ماه سال جاری، کمک‌های خیران در طرح مفتا‌ح‌الجنه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به سیاست‌های کمیته امداد در طرح مفتا‌ح‌الجنه یادآور شد: این نهاد تلاش می‌کند در سال جاری آمار دیدار از مددجویان را با هدف کمک‌رسانی بیشتر به نیازمندان افزایش دهیم.

صفری با اشاره به اینکه اجرای طرح مفتاح‌الجنه برکات بی‌شماری در رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان قزوین دارد، عنوان کرد: در این طرح، مدیران دستگاه‌های اجرایی با هم صحبت شدن با این مددجویان، خدمات مطلوبی به آن‌ها ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه اهدای کمک‌های مالی خیران و نیکوکاران به نیازمندان از دیگر برکات اجرای طرح مفتاح‌الجنه است، تصریح کرد: خیران و نیکوکاران سال گذشته 8 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد کمک کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار