رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: افزایش تولید مستلزم حمایت از تعاونی‌ها و نهادینه شدن کسب و کار در قالب تعاونی‌ها است.
کد خبر: ۲۸۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 22 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در راستای همکاری هرچه بیشتر نشستی مشترک با حضور ناطق معین‌الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان، معادی‌نیا رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دامپزشکی این استان و جمعی از کارشناسان ظهر امروز در دفتر رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد.

ناطق معین‌الدین در این نشست با اشاره به نقش بسیار مؤثر شرکت‌های تعاونی روستایی در تقویت اقتصاد روستاها اظهار کرد: افزایش تولید مستلزم حمایت از تعاونی‌ها و نهادینه شدن کسب و کار در قالب تعاونی‌ها است.

وی تصریح کرد: با تقویت تعاونی‌های روستایی، می‌توان بازار محصولات کشاورزی را گسترش و انگیزه رقابت در بازار فروش محصولات را بالا برد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: شرکت‌های تعاونی روستایی، کشاورزی و تولیدی خدمات متنوعی دارند که هر یک از این شرکت‌ها نقش زیادی در اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی دارد.

معادی‌نیا رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دامپزشکی این استان قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه انجمن صنفی کارفرمایی دامپزشکی به صورت مستقل کار می‌کند، از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مشترک با سازمان تعاون روستایی این استان در راستای ارائه خدمات بازرگانی، گردشگری، رفاهی و غیره در قالب تأسیس شرکت‌های تعاونی فارغ‌التحصیلان کشاورزی و تعاونی‌های روستایی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار