نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تمرکز بر جذب سرمایه‌گذار خارجی سبب غفلت از سرمایه‌داران داخلی نشود، گفت: ما در جذب سرمایه‌گذار خارجی تلاش می‌کنیم در حالی که از سرمایه‌داران داخلی غافل شدیم.
کد خبر: ۲۸۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 24 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل  از ایسنا منطقه قزوین، آیت‌الله علی اسلامی پیش از ظهر امروز در دفتر خود و در دیدار با استاندار قزوین اظهار کرد: امید است موفقیت‌های مضاعفی نصیب دولت و مسئولان کشور شود تا خدمات بیشتری به نظام و ملت ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در هر شرایطی که هستیم باید تلاش و کوشش خود را انجام داده و صمیمی‌تر و پرتلاش‌تر از قبل باشیم چراکه این صمیمیت، وحدت و انسجام را در پی خواهد داشت.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به اینکه امنیت امروز، ما را در دنیا سربلند کرده است، ادامه داد: هم دشمن می‌تواند امنیت را از ما بگیرد و هم ما می‌توانیم با بر هم زدن وحدت امنیت را از خود دور کنیم ودر نهایت اختلاف و درگیری، انسجام و وحدت را از بین می‎برد و موجب نفوذ دشمن می‎شود.

وی افزود: چرا برخی از کارخانه‌ها از استان جمع می‌شوند و جایی دیگر به فعالیت خود ادامه می‎دهند در حالی که این کارخانه‌ها بسیار خوش‌نام و تلاشگر بوده‌اند اما به دلیل مشکلات استان را ترک کرده‌اند.

آیت الله اسلامی در پایان خواستار شد تا خط مترو از هشتگرد تا قزوین ادامه پیدا کند و همچنین مشکلات راه‌آهن نیز در اولین فرصت رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار