معاون حقوقی رئیس جمهوی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: اصلاح نظام اداری کشور در قالب اجرای طرح دولت الکترونیک در دستور کار دولت قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری بعدازظهر شنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: اصلاح نظام اداری کشور در راستای بهبود خدمات رسانی و جلب رضایت هرچه بیشتر مردم صورت می گیرد.
وی در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات و محدودیت هایی که به آن دچار بوده گام های مثبتی را در راستای تامین امنیت در بخش های مختلف و تقویت بنیه اقتصادی جامعه برداشته است.
حجت الاسلام انصاری، رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم را مورد توجه جدی دولت یازدهم دانست و گفت: دولت در این رابطه برنامه مند عمل کرده و کارهای مثبتی انجام داده که اثر آن در نیمه دوم سال جاری بیشتر مشخص خواهد شد.
معاون حقوقی رئیس جمهوری، ارتباط بین دولت با قوه مقننه و قضائیه را مطلوب خواند و گفت: تعامل و هماهنگی بین سه قوه در ایجاد آرامش و امنیت هرچه بیشتر در کشور مفید بوده و زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم کرده است.
وی در ادامه ارتباط دولت تدبیر و امید با روحانیون را ویژه دانست و گفت: دولت از ظرفیت این قشر برای بهبود عملکرد خود و رسیدن به اهدافش که همانا اعتلای نظام جمهوری اسلامی و خدمت رسانی مطلوب به مردم است، بهره می برد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این دیدار گفت: امروز با تلاش و همت دانشمندان خود که در سایه حمایت های مقام معظم رهبری صورت گرفته در بخش های دفاعی و نظامی به دستاوردها و پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته ایم که این روند را باید در اقتصاد خود نیز شاهد باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: دولت باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرد.
وی از اشتغال و تامین معیشت به عنوان یکی از خواسته های جدی مردم یاد کرد و گفت: در این زمینه باید دولت تلاش های خود را دو چندان کرده و رفع بیکاری و رسیدگی به وضع معیشت مردم با جدیت هرچه بیشتر در دستور کار مدیران قرار بگیرد.
حضور در نشست شورای اداری و نشست مطبوعاتی و دیدار با خانواده چند شهید جزو دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون حقوقی رئیس جمهوری به قزوین به مناسبت هفته دولت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار