مدیر مرکز مطالعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
مدیر مرکز مطالعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از نظر سنجی روزانه از همه مخاطبان برنامه‌های هفته گرامیداشت قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛ آرش حاجی کریمی در رابطه با برنامه های گرامیداشت هفته قزوین از ارزیابی برنامه های این هفته توسط مرکز مطالعات خبر داد و افزود: در سال های گذشته برنامه های برگزار شده در هفته قزوین توسط این مرکز، مورد ارزیابی قرار گرفت و در پنجمین دوره برگزاری جشنواره ی گرامیداشت هفته قزوین نیز که با اجرای ۳۵ برنامه از پنجم تا یازدهم شهریور ماه سال جاری با هدف معرفی قزوین در سطح ملی و فراملی برگزار می شود، شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه ها از طریق نظر سنجی از مخاطبان مختلف به دقت صورت خواهد پذیرفت.

وی اظهار کرد: بنا بر اهمیت موضوع، کار افکار سنجی و نظر سنجی در پنجمین دوره گرامیداشت هفته قزوین به صورت روزانه انجام می شود تا با انعکاس نتایج به دست آمده به مدیران یا مجریان هر برنامه، اقدامات لازم به منظور رفع نقایص احتمالی و ارتقاء سطح کیفی برنامه صورت پذیرد.

حاجی کریمی افزود: از آنجایی که میزان رضایت مخاطبان و عموم شهروندان از کیفیت برنامه های هفته گرامیداشت قزوین به صورت جدی مدنظر است، موضوع افکار سنجی و نظر سنجی از مخاطبان تمام برنامه های پیش بینی شده در دستور کار قرار گرفته و اجرای آن، همزمان با اولین روز برگزاری برنامه های هفته قزوین آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ هفته گرامیداشت قزوین توسط شهرداری قزوین و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان از پنجم تا یازدهم شهریور در سرای تاریخی سعد السلطنه و سایر اماکن عمومی شهر قزوین با اجرای ۳۵ برنامه متنوع با هدف معرفی قزوین در سطح ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار