دربندیزاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: 450 تاکسیران قزوینی در طرح تعویض خودروهای فرسوده ثبت نام کردند.
کد خبر: ۲۸۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 28 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندیزاده افزود: ثبت نام در طرح تعویض خودروهای فرسوده 23 بهمن ماه سال گذشته انجام شد و بر اساس آن مقرر شد که 90 هزار دستگاه خودرو در سطح کشور وارد ناوگان حمل و نقل شود.
وی با بیان این که خودروهای سمند و پژو 405 در این طرح در نظر گرفته شده بود، اضافه کرد: این خودروها قابلیت های مضاعف داشت و قرار بود امکانات ناوبری برای آنها قائل شوند که قابل کنترل در سطح شهر است که با استفاده از آن می توان اتفاقات را رصد کرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: همچنین سنجش مسافت ها، مسیرها و امکانات الکترونیکی روز دنیا در این خودروها به کار گرفته شده و شرایطی فراهم می شود که در این خودروها بتوان از کارت های اعتباری به جای پول نقد استفاده کرد.
دربندیزاده تصریح کرد: 450 تاکسیران قزوینی در طرح تعویض خودروهای فرسوده ثبت نام کردند که مراحل مربوط به پذیرش آن ها انجام شده است.
وی با اشاره به مشکلاتی که موجب شده تحویل خودروها به تعویق بیفتد، خاطرنشان کرد: اختلافات بانک برای تضامین، مشکلات تأمین کننده خودرو و شرایطی که به لحاظ زیست محیطی پلیس راهور در نظر گرفته بود موجب شد که تحویل خودروها به تعویق بیفتد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: در حال حاضر حدود 4 هزار خودروی تاکسی و آژانسی در سطح شهر فعالیت میکنند که  از این تعداد  یکهزار و 200 خودرو فروسوده است.
 دربندیزاده با بیان این که استفاده از تاکسیهای فرسوده برازنده شهروندان نیست، افزود: باید بیش از 200 دستگاه خودرو تا کنون باید تحویل می گرفتیم که به دلیل مشکلات مذکور فقط 20 خودرو تحویل گرفتهایم.
وی گفت: خودروهای فرسوده ناوگان حمل و نقل شهر قزوین باید سال گذشته از مدار خارج می شد اما به دلیل مشکلات موجود این مهم محقق نشده است بنابراین پیگیری های لازم را در دستور کار داریم تا هرچه سریعتر این مشکل مرتفع شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: برخی از تاکسیرانان نیز خودروهای فرسوده خود را تحویل داده بودند اما هنوز خودروی جدید دریافت نکردند که برای رفع مشکلات درآمدزایی آنان نیز پیگیری جدی برای تحویل خودروها ضرورت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار