مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین:
۳۶۵ پروژه دهیاری های استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۵۷۲ میلیارد ریال در ششمین روز از هفته دولت افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عصر یکشنبه و به مناسبت هفته دولت در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار، حبیبی معاون عمرانی، نیازعلی ابراهیمی پاک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و قاسمی فرماندار بویین زهرا به طور همزمان بهره برداری از ۳۶۵ پروژه دهیاری های استان با اعتبار ۵۷۲ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده آغاز شد.

کریم حبیبی انبوهی مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین در مراسم افتتاح طرح های یادشده در جمع روستاییان در مسجد سیدالشهدای روستای شاهین تپه گفت: طرح های یاد شده در مقایسه با سال قبل از نظر اعتباری ۱۱۶ درصد و تعداد طرح ها ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود:  طرح هایی که توسط دهیاری ها اجرا و افتتاح می شود دارای سه ویژگی از جمله از نظر کمی و کیفی قابل توجه است و و در ۱۲ سال گذشته بی سابقه بوده است.

حبیبی انبوهی تصریح کرد: طرح های اجرا شده توسط دهیاری ها هماهنگ و در راستای اقتصاد مقاومتی است و حداقل برای ۶۰۰ نفر از رو. ستاییان شغل ایجاد کرده است و ویژگی دیگر این پروژه ها این است که مدیریت هزینه در آنها صورت گرفته و در کارها صذرفه جوی شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین اضافه کرد: با صرفه جویی در هزینه ها این طرح ها در مقایسه با دستگاههای اجرایی و استانهای دیگر ۱۵ درصد کمتر هزینه داشته و به طور میانگن در مجموع دو میلیارد تومان ارزانتر تمام شده است.

طرح های اجرای شده توسط دهیاری ها در دو سال گذشته بی نظیر است

وی اظهارداشت: با شعار یک بزرگتر از ۱۲ توانستیم معادل دوازده سال گذشته کار عمرانی اجرا کنیم و آنچه توسط دهیاری ها در روستاها رخ داده کم نظیر و بی نظیر است و توانسته رضایت مردم ساکن در مناطق محروم را فراهم کند.

حبیبی انبوهی تصریح کرد: تنها در یک سال گذشته بیش از ۱۰۱ پروژه آسفالت راه روستایی، ۱۴۵ طرح جدول گذاری، ۱۱۲ طرح زیربنایی، ۱۴ طرح اماکن عمومی مانند غسالخانه، مسجد و حمام اجرا شده و ۲۷ مورد بازگشایی معابر و ۱۹ مورد دیوارکشی و ۱۲ مورد طرح شن ریزی توسط دهیاری ها انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار