مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: برگزاری اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم به میزبانی استان قزوین به رونق گردشگری در قزوین کمک می‌کند.
کد خبر: ۲۸۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 03 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد صبح امروز در حاشیه برپایی اجلاس سران شهرهای جاده ابریشم که یازدهمین دوره آن از امروز در قزوین آغاز شده است با اشاره به اهمیت برپایی این اجلاس اظهار کرد: برپایی اجلاس یازدهم سران شهرهای جاده ابریشم در قزوین موجب رونق گردشگری در قزوین می‌شود.

وی افزود: در این اجلاس میزبان 80 میهمان خارجی و بیش از 28 سفیر هستیم که در شبستان امیرالمومنین علی (ع) مسجد نبی قزوین دور هم گرد می‌آیند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: اجلاس یازدهم جهانی شهرداران جاده ابریشم با حضور 600 میهمان ایرانی و میهمانانی از 57 کشور جهان در قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: برپایی این اجلاس دو روزه در قزوین می‌تواند به رونق گردشگری و همچنین شکوفایی ظرفیت‌های قزوین کمک مضاعفی کند.

وزیری‌نژاد ادامه داد: امید است با برپایی مناسب این اجلاس قزوین را به جایگاه اصلی خود در سطح ملی و جهانی نزدیک کنیم.

وی تصریح کرد: در زمان برگزاری اجلاس نهم در چین با میزبانی قزوین در اجلاس یازدهم موافقت و از دو سال گذشته دبیرخانه این اجلاس مکاتبات و مقدمات لازم را برای برگزاری مناسب آن انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 200 شهر از 160 کشور جهان در مسیر جاده ابریشم قرار دارند که استان قزوین با ظرفیت‌های متفاوت در این عرصه می‌تواند به رونق گردشگری در این استان با استفاده از این اجلاس کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار