در حاشیه برپایی اجلاس شهرداران جاده ابریشم صورت گرفت
علی‌اکبر ولایتی صبح امروز در حاشیه برپایی اجلاس یازدهم شهرداران جاده ابریشم با نماینده کشور چین در قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۸۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 03 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز پیش از آغاز برپایی اجلاس یازدهم شهرداران جاده ابریشم در قزوین، علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه همتی استاندار قزوین و همچنین نصرتی شهردار قزوین با نماینده کشور چین که برای شرکت در اجلاس مذکور در قزوین حاضر شده است دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین در دیدار شهردار تراز قزاقستان نیز در دیدار با شهردار قزوین ضمن استقبال از توسعه روابط بین دو شهر قزوین و تراز اظهار داشت: قزوین با وجود پیشینه تاریخی و فرهنگی کهن ظرفیت‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف دارد که علاقمند به همکاری با این شهر هستیم.

وی قزاقستان را دارای تاریخی کهن عنوان و تصریح کرد: سبقه تاریخی قزوین و تراز می‌تواند به افزایش عمق همکاری‌های این دو شهر بینجامد.

شهردار تراز تصریح کرد: برپایی اجلاس یازدهم شهرداران جاده ابریشم به توسعه همکاری‌های قزوین و شهرهای اطراف جاده ابریشم کمک بسزایی بود.

این شهردار با تمجید از زیبایی‌های شهر قزوین، نماد ورودی این شهر را نشانه ورود به شهری ارزشمند با مردمانی با فرهنگ عنوان کرد.

یادآور می‌شود اجلاس یازدهم شهرداران جاده ابریشم هم‌اکنون در قزوین به مدت دو روز در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار