مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین:
مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس در استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سعید پورایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات مقدماتی سومین دوره جام بازی های رایانه ای خلیج فارس از تاریخ ۲۲ شهریور ماه در استان قزوین آغاز می شود.

وی افزود: سومین دوره جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس توسط مجتمع فرهنگی دیجیتالی کاسپین استان قزوین و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار می شود.

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین عنوان کرد: نفرات برگزیده در استان قزوین پس از اتمام مسابقات داخل استان در قالب تیم استانی  به تهران اعزام می شوند و پس از اجرای مرحله نهایی نفرات برتر کشوری انتخاب می شوند.

پورایمانی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: شناسایی، ساماندهی و هدایت بازیکنان بازی های رایانه ای به سمت بازی های سالم از مهم ترین اهداف این دوره از مسابقات است.

وی تصریح کرد: از دیگر اهداف جام خلیج فارس می توان به حمایت از تولیدکنندکان بازی های رایانه ای به واسطه عرضه محصولات در نمایشگاه های جانبی اشاره کرد.

پورایمانی افزود: استان قزوین تا به امروز دو دوره از مسابقات جام بازی های رایانه ای خلیج فارس را برگزار کرده که در هر دو دوره با استقبال جوانان و نوجوانان قزوینی همراه بوده است.

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: امیدواریم با اطلاع رسانی مناسب امسال هم شاهد حضور پرشور جوانان و نوجوانان قزوینی در سومین دوره جام بزرگ بازی های رایانه ای باشیم.

وی تصریح کرد: علاقمندان  قزوینی برای ثبت نام می توانند به سایت www.iranpgc.ir مراجعه و یا با شماره ۳۳۶۷۲۸۵۹ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار