مهندس مجتبی منتظری ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین
عدم استفاده از کیسه های مناسب و مخصوص حمل زباله، مهمترین عامل تولید شیرابه در مخازن و تولید بوی نامطبوع است .
کد خبر: ۲۹۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهندس مجتبی منتظری ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود: خارج نمودن زباله از منزل و انتقال آن به مخازن در طول روز از یکسو و عدم استفاده از کیسه های مناسب و مخصوص حمل زباله از سوی دیگر ضمن تولید شیرابه در مخازن و تولید بوی نامطبوع عامل مهمی در شیوع انواع بیماری ها خواهد بود .
وی در خصوص زمان انتقال زباله از منازل به مخازن زباله افزود: عملیات حمل زباله در تمامی نقاط شهر قزوین از ساعت 21 آغاز و تا ساعت های اولیه بامداد ادامه خواهد داشت .
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در خصوص تنظیف شهری نیز گفت : تمامی مسیرهای اصلی در سطح شهر هرشب و عمدتا" به صورت مکانیزه و مسیرهای فرعی و کوچه ها هرشب عمدتا" به صورت سنتی رفت و روب و تنظیف می شود .
مهندس منتظری لازمه رسیدن به اهداف مورد نظر سازمان مدیریت پسماند را مشارکت و همکاری شهروندان در مدیریت صحیح بر پسماند دانست و تصریح کرد: داشتن شهری زیبا و عاری از آلودگی جز با مشارکت شهروندان میسر نخواهد شد .
وی در پایان گفت: از تمامی شهروندان تقاضا می شود تا ضمن حفاظت از مخازن زباله که از محل عوارض دریافتی از آنان خریداری و نصب گردیده است ؛ با تفکیک و جدا سازی پسماندها ی " خشک " و " تر " ، کاهش تولید پسماند ، نحوه صحیح انتقال زباله به مخازن و رعایت زمان انتقال یعنی ساعت 21 ما را در داشتن شهری تمیز و زیبا یاری رسانند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار