فرمانده انتظامي شهرستان البرز از كشف 335 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق خارجي در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "سهراب خسروي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران كلانتري 11 الوند در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز در جاده قديم قزوين- تهران به يك دستگاه خودروي پژو 405 مشكوك و آن را متوقف كردند.
وي افزود: در بازرسي از خودروي مذكور تعداد يک هزار و 76 عدد انواع شامپوي خارجي قاچاق با مارکهاي مختلف كشف و يك نفر نيز در اين رابطه دستگير شد.
سرهنگ خسروي اظهار داشت: در اقدامي ديگر ماموران يگان امداد شهرستان البرز در همين راستا در عوارضي قزوين - کرج به يك دستگاه اتوبوس مشكوك و آن را متوقف و در بازرسي از آن دو دستگاه مايكروفر و 60 عدد ماهي تابه قاچاق خارجي كشف و يك نفر نيز در اين رابطه دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان البرز بيان داشت: کشف 41 نوع كالاي قاچاق اعم از كفش، كيف، لباس زنانه، لباس بچه گانه، كاپشن از يک دستگاه خودرو ??? توسط ماموران كلانتري 11 الوند در سه راه شهر صنعتي البرز از ديگر اقدامات ماموران اين فرماندهي در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز بوده است.
اين مقام انتظامي با اشاره به ارزش 335 ميليون ريالي كالاهاي كشف شده بيان داشت: افراد دستگير شده با تشکيل پرونده به اداره تعزيرات حکومتي استان معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار