معاون فرماندار آبیک گفت: مشاوران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اتباع خارجی استان قزوین برای اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها در زمینه پیشگیری از ازدواج با اتباع غیرمجاز در شهرستان‌های این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۲۹۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان آبیک که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که مسؤولان شهرستان و استان در جلسات مطرح می‌کنند، افزایش ازدواج با اتباع غیرمجاز بوده که تبعات منفی دارد و حاصل آن فرزندانی بدون شناسنامه و هویت است.

وی افزود: فرزندانی که حاصل ازدواج با اتباع غیرمجاز هستند، نمی‌توانند تحصیل و کار کنند و به یک جوان باطل تبدیل شده و دست به خلاف و کار غیرقانونی در جامعه می‌زنند.

معاون فرماندار آبیک با تأکید بر لزوم جلوگیری از ازدواج با اتباع بیگانه غیر مجاز که فاقد گذرنامه و پاسپورت هستند، ادامه داد: مشاوران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اتباع خارجی استان قزوین برای اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها در زمینه پیشگیری از ازدواج با اتباع غیرمجاز در شهرستان‌های استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

بغدادی اضافه کرد: اتباع بیگانه غیرمجاز، اسناد و مدارکی ندارند و پس از ازدواج، فرزندان آن‌ها بدون شناسنامه بوده و به دلیل عدم تحصیل، به افرادی بی‌سواد و لاابالی در جامعه تبدیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تعیین مکان برای تجمع عزاداران حسینی در یکی از روزهای ماه محرم، صدا و سیما باید نسبت به تأیید مکان اقدام کرده که اگر مورد قبول واقع شود، هماهنگی لازم صورت می‌گیرد.

این مسؤول با تأکید بر پرهیز برپاکنندگان ایستگاه‌های صلواتی از آسیب‌ها، دوری از تجهیزات و ادوات نامناسب بیان کرد: این افراد باید در زمان مشخصی اقدام به فعالیت کنند چراکه آلودگی صوتی ناشی از فعالیت آنها به جای اینکه سبب بهره بردن مردم شود، با ایجاد مزاحمت و سد معبر سبب گلایه مردمی می‌شود.

معاون فرماندار آبیک افزود: برپاکنندگان ایستگاه صلواتی باید اصول بهداشتی را رعایت کرده و سلامت مردم را خطر نیندازند.

بغدادی ادامه داد: می‌طلبد که مراسم دعای معنوی عرفه در سه نقطه از شهر آبیک یعنی شمال، جنوب و مرکز در فضای باز برگزار شود تا مردم و به ویژه جوانان که مشتاق هستند، حضور پررنگی در این مراسم داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار