سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌کند
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: خدمتی دیگر از طرح محله ما در قالب عیادت از سالمندان آسایشگاه‌های شهر قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: خدمتی دیگر از طرح محله ما در قالب عیادت از سالمندان آسایشگاه‌های شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: سالمندان گنجینه ارزشمند باورها، تجارب و انتقال فرهنگ و مناسبات قومی و اجتماعی هستند و باید به عنوان سرمایه ارزشمند، در راستای بهبود کیفیت زندگی آنها تلاش شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: احترام به سالمند یکی از مزایا و نقاط قوت فرهنگی و دینی ایرانیان است که باید حفظ و تقویت شود چراکه اصول برقراری ارتباط سالم با سالمندان و ارتقای سطح کیفیت زیست و سلامت جسمانی و روانی آن‌ها نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وزیری‌نژاد تصریح کرد: آموزش و رعایت اصول و مهارت‌های ارتباط بین افراد با سالمندان از مباحث بسیار مهم بوده که باید در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود تا سالمندان به عنوان افرادی پویا، مؤثر و خلاق در سایه این ارتباط زندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا عیادت از سالمندان شهر قزوین روز چهارشنبه هفدهم شهریور ماه سال جاری ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از آسایشگاه‌های سالمندان استان قزوین صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: عیادت از تمام سالمندان آسایشگاه‌های شهر قزوین به ویژه آسایشگاه سالمندان امیرالمؤمنین(ع) واقع در جاده کورانه استان قزوین صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار