جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص):
جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی و با توجه به ظرفیت مهندسی خود، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانست مهندسی کشور را 20 سال جلو ببرد.
کد خبر: ۲۹۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 08 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، سردار عباس اکبری روز پنجشنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح قدس قزوین که با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در سال ۶۸ و پس از دوران دفاع مقدس با رویکرد سازندگی در کشور و به منظور محو آثار جنگ و جبران محرومیت ها به دستور فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفت.
وی ادامه داد: اکنون پس از یک ربع قرن فعالیت، این قرارگاه به یکی از بزرگترین نهادهای فعال در حوزه اجرای طرح های عمرانی در کشور تبدیل شده است.
سردار اکبری ادامه داد: قرارگاه خاتم پس از جنگ تحمیلی تاکنون توانسته کارهای عمرانی فراوانی انجام دهد و با اجتناب از کارهای عمومی و تکراری توانست تکنولوژی روز دنیا را در سیستم پل سازی وارد کشور کند.
این مسئول یادآور شد: به لطف خداوند، قرارگاه خاتم امروز در همه صحنه ها وظیفه خود را به خوبی انجام داده و از زمانی که جنگ تمام شد هنوز خاک طرح های آن از دوش بچه های آن برداشته نشده است.
به گفته سردار اکبری، در گذشته برای پل سازی از روش های سنتی و قدیمی و به شیوه درجا سازی استفاده می شد اما اکنون با ورود جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، این مهم به شیوه پیش ساخته به مورد اجرا گذاشته می شود.
وی با اظهار خوشحالی مبنی بر افتتاح تقاطع غیرهمسطح قدس به عنوان نخستین طرح قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در شهر قزوین با حضور وزیر کشور، افزود: با وجود مشکلات مالی بسیار این کار انجام و بخشی از آن نیز به صورت تهاتری در حال انجام است.
تقاطع غیرهمسطح قدس شهر قزوین با 550 میلیارد ریال اعتبار و در مدت 20 ماه توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) احداث و روز پنجشنبه نیز توسط وزیر کشور به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار