رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد
رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین از بررسی طرح‌های پیشنهادی شرکت راه‌آهن برای تعریض یا احداث تقاطع‌های غیرهمسطح راه‌آهن تهران - تبریز با راه‌های موجود استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، کیوان واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: در یک‌ماه گذشته طرح‌های ارائه شده از سوی شرکت راه‌آهن از سوی کارگروه‌های تخصصی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پنج مورد از طرح‌های پیشنهادی مورد پذیرش قرار گرفته است، افزود: طرح تقاطع‌های غیرهمسطح راه دسترسی فرودگاه قزوین و محور کمال‌آباد - آبیک با راه‌آهن به دلیل شرایط خاص برای انجام بازنگری مجدد به شرکت راه‌آهن بازگردانده شده است.

رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اهمیت بهینه‌سازی طرح‌ها و لزوم رفع موانع موجود بازدیدی به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره‌کل، نماینده شرکت راه‌آهن و مدیر پروژه دوخطه کردن تهران - تبریز و سایر مسؤولان و کارشناسان مربوطه از محل‌های مورد نظر انجام شده است.

واحدی تصریح کرد: پس از انجام بازدید میدانی و برگزاری جلسات کارشناسی مقرر شد مشاوران طراح پروژه ضمن انجام بررسی‌های دقیق‌تر و لحاظ کردن نقطه‌نظرات اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین طرح‌های پیشنهادی را مورد بازنگری قرار داده و برای بررسی به این اداره‌کل ارائه کنند.

وی یادآور شد: پروژه دوخطه کردن راه‌آهن تهران - تبریز در راستای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر گسترش سیستم‌های حمل و نقل ریلی به عنوان یک بستر ارتباطی سبز و توسعه سیستم شهرسازی ریل پایه در دستور کار قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار