مسئول فرهنگی و هنری قزوین:
آموزش و پرورش استان قزوین در سال تحصیلی 95-94 در ارزیابی فعالیت های هفته کتاب و کتابخوانی موفق به کسب رتبه دوم کشوری گردید.
کد خبر: ۲۹۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره فرهنگی و هنری استان قزوین، مسئولین و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از نمایشگاه متمرکز کتاب بازدید نمودند.
ابراهیم سلطانی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به نمایشگاه کتاب گفت: هر ساله و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ایام هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه متمرکز کتاب را در تهران برپا می کنند.
وی افزود: در این نمایشگاه، کارشناسان فرهنگی و هنری سراسر کشور به همراه تعدادی از کارشناسان کتاب، در مدت سه روز نسبت به انتخاب کتاب برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه اقدام می کنند تا با انتخاب کتب جدید غیر درسی با محتوای آموزشی، اجتماعی، تاریخی، ادبی و ... سرانه مطالعه را در استان ها افزایش دهند.
این مسئول فرهنگی در ادامه بیان داشت: در سال گذشته و در هفته کتاب، با همکاری و مشارکت مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و همکاران محترم فرهنگی، تعداد 835 نمایشگاه کتاب در سراسر استان برگزار گردید که از این رهگذر بالغ بر 2 میلیارد و 160 میلیون ریال کتاب به کتابخانه های کلاسی و آموزشگاهی استان اضافه شد.
سلطانی در پایان گفت: آموزش و پرورش استان قزوین در سال تحصیلی 95-94 در ارزیابی فعالیت های هفته کتاب و کتابخوانی موفق به کسب رتبه دوم کشوری گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار