معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه یادواره شهدا یک مسؤولیتی است که بر عهده تک‌تک افراد این سرزمین و استان قزوین است، گفت: تکریم یاد شهدا می‌تواند توشه‌ای برای جهانِ باقی باشد.
کد خبر: ۲۹۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 13 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ایوب رحیمی در حاشیه نخستین جلسه هماهنگی یادواره شهدای مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اقتدار و پایداری نظام اسلامی ایران مرهون و مدیون خون شهدای این سرزمین است.

وی بیان کرد: 25 شهریور ماه سال جاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود که در این مراسم خانواده‌های شهدا‌ی هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم حضور دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایداری خود را مدیون شهدا است، خاطرنشان کرد: باید با برپایی یادواره شهدا به جهان استکبار نشان داد که مردم قدرشناس خون شهدا هستند و وحدت بین رهبری و ملت همیشه پابرجا است.

رحیمی خواستار همکاری تمام مردم، نهادها، ارگان‌ها و مسؤولان در برگزاری هرچه باشکوه نخستین یادواره شهدای مدافعان حرم شد.

وی بیان کرد: یادواره شهدا یک مسؤولیتی است که بر عهده تک‌تک افراد این سرزمین و استان قزوین است و باید همگان نسبت به برپایی این مراسم به نحو احسن احساس تعهد و ادای دین کنند چراکه تکریم یاد شهدا می‌تواند توشه‌ای برای جهان باقی باشد و برای این هدف از هیچ اقدامی نباید دریغ کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه شهدا موجب عزت و سرافرازی این سرزمین و مردم هستند، یادآور شد: برپایی مراسم یادواره شهدا به آنان که زندگان تاریخ هستند و مستکبرانی که چشم به غارت این سرزمین دوخته‌اند، نشان می‌دهد که ما رهرو شهیدان هستیم و قدر و حرمت خون‌های شهدا را می‌دانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار