جانشين فرمانده انتظامي استان به نظارت بر رانندگان سرويس هاي مدارس براي تامين امنيت دانش آموزان تاکيد کرد.
کد خبر: ۲۹۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "سلمان اميري" در جلسه کميسيون عمليات استان با تاکيد بر نظارت به سرويس ها و سوابق و صلاحيت رانندگان و اخذ تعهدات لازم اظهار داشت: اين امر براي تامين امنيت دانش آموزان لازم الاجراست.
وي با اشاره به اينکه دخانيات و مواد مخدر از عمده مواردي است که دانش آموزان و جامعه علمي کشور را تهديد مي کند، اضافه کرد: با آغاز سال تحصيلي، طرح هايي با عنوان پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء امنيت اجتماعي در راستاي ارتقاء امنيت دانش آموزان و مدارس در حاشيه مدارس به اجرا در مي آيد.
جانشين فرمانده انتظامي استان قزوين با ابراز خرسندي از ابلاغ و اجرايي شدن ممنوعيت حمل سلاح سرد، عنوان کرد: تعداد زيادي از نزاع هاي منجر به قتل به دليل حمل سلاح سرد و استفاده از آن در زمان عصبانيت و مشاجره اتفاق مي افتد که با ممنوعيت حمل سلاح سرد مي تواند درصد قابل توجهي از قتل هاي متاثر از آن، سرقت هاي به عنف و شرارت ها را کاهش يابد.
سرهنگ اميري مواد مخدر را يکي از شاخص هاي ارزيابي استان ها از طريق ناجا دانست و خاطر نشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش، کنترل صنوف، جمع آوري خرده فروشان مواد مخدر و پيشگيري از سرقت منزل سهم ويژه اي در ارتقاء احساس امنيت در جامعه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار