مدیرکل دفتر توسعه و آموزش سازمان مرکزی تعاون روستایی:
مدیرکل دفتر توسعه و آموزش سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: راهبرد اصلی ساماندهی تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در قالب تعاونی‌ها و ایجاد شبکه است.
کد خبر: ۲۹۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در راستای نوسازی و تحول در شبکه تعاون روستایی نشستی با حضور تقی رجبی مدیرکل دفتر توسعه و آموزش سازمان مرکزی تعاون روستایی، سلمان رئیس اداره آموزش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، ناطق معین‌الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین و جمعی از مدیران ادارات و کارکنان در آمفی‌تئاتر این سازمان صبح امروز برگزار شد.

مدیرکل دفتر توسعه و آموزش سازمان مرکزی تعاون روستایی در این نشست با اشاره به تاریخچه تأسیس تعاونی‌ها در کشور اظهار داشت: حدود 50 سال قبل در خصوص تأمین منابع کشاورزان صندوق خرد روستایی تشکیل و به دنبال آن تعاونی‌های روستایی شکل گرفت.

تقی رجبی بر لزوم بازسازی شبکه و حرکت تحولی در راستای بهبود وضعیت تعاونی‌ها تأکید و عنوان کرد: طرح‌های ساماندهی، آسیب‌شناسی و ارزشیابی با رویکرد بازمهندسی و بازنگری در تعاونی‌های بخش کشاورزی اجرایی می‌‌شود.

وی تصریح کرد: برای بازسازی و نوسازی شبکه تعاون روستایی باید به محورهای اساسی، اصلاح ساختار، مدیریت شبکه و نیروی انسانی توجه کرد.

مدیرکل دفتر توسعه و آموزش سازمان مرکزی تعاون روستایی خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی دفتر توسعه و آموزش تعاون ساماندهی تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در قالب تعاونی‌ها و ایجاد شبکه است.

رجبی با اشاره به اینکه تفکر غالب در شبکه تولید، خرید و فروش است، گفت: روش‌های کار شبکه طراحی شده تا پاسخگوی نیاز امروز به عنوان بنگاه اقتصادی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار