دبیر هیات ووشوی استان قزوین گفت: 6 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز حاصل کار دختران ووشوکار استان قزوین از رقابت های قهرمانی کشور بود.
کد خبر: ۲۹۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 21 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد نوری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیستمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی کشور در سبک شائولین چوان با حضور 280 ووشوکار دختر از 15 استان کشور در دو بخش تالو و ساندا و در 4 رده سنی به میزبانی شهر کلاچای شهرستان رودسر برگزار و قهرمانان بخش های مختلف آن نیز شناخته شدند.
وی ادامه داد: تیم منتخب دختران هیات ووشو قزوین با 17 ورزشکار خود به مربیگری زهرا فتحی، سرپرستی مریم افشار و مدیریت شمیم مهدی پور به این رقابت ها اعزام شدند.
وی با اشاره به مدال آوران تیم دختران قزوین، یادآور شد: در رده سنی نونهالان و در بخش تالو ساغر فولیان و فهیمه محمدعلیان دو مدال برنز و رویا افشار به مدال نقره دست یافتند و مرضیه سعیدی پویا نیز در ساندا به مدال نقره رسید.
وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نگار کاکاوند در ساندا به مدال برنز دست یافت و در رده سنی جوانان فهیمه لشگری در تالو به یک مدال طلا و یک نقره دست یافت.
وی با اشاره به رده سنی بزرگسالان افزود: در بخش تالو علیا باقری و آرزو میرزایی به مدال طلا، در بخش ساندا آزیتا نوروزپور طلا، مهدخت یونسی نقره، ملیکا رحمانی و ثریا بیگدلی نیز 2 مدال طلا را به خود اختصاص دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار