مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: همزمان با روز ملی راهدار در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی از کتاب خاطرات راهداران قزوین با نام«ناجیان راهها» رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۰۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ 22 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حامد مانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در اول دی ماه از کتاب ناجیان راهها با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی رونمایی می شود.

مانی فر تصریح کرد: بخش اول این کتاب سال گذشته پس ازجمع آوری خاطرات شاخص راهداران استان قزوین و ویرایش آن در قالب خاطرات داستانی، برای نخستین بار در کشور در استان قزوین با حضور مشاور امور اجتماعی وزیر رونمایی شد.

مانی فر اضافه کرد: پس از ارائه این کتاب به دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی و استقبال ایشان، دستور چاپ و انتشار گسترده آن در کشور، به ویژه در سطح وزارتخانه صادر شد.

وی بیان کرد: در پی دستور وزیر، سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای کشور نیز دست به اقدامی مشابه زده و خاطرات راهداران را از سراسر کشور جمع آوری کرد تا به همراه کتاب «ناجیان راهها» در مراسم روز ملی راهدار توسط دکتر آخوندی رونمایی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یادآورشد: در راستای معرفی و نمایش یکی ازاساسی و جهادی ترین خدمات وزارت راه و  شهرسازی، سال گذشته بر آن شدیم تا تجربیات ارزشمند و گرانبهای راهداران را در دسترس عموم مردم قرار دهیم.

رئیس شورای حمل و نقل استان عنوان کرد: فداکاری و از خود گذشتگی راهداران در جاده ها و تلاشی که برای نجات جان انسانها و آماده نگه داشتن راه ها دارند جز به نیروی عشق و ایمان میسر نمی شود.

مانی فر گفت: راهداری پیشه ای فنی و تخصصی بوده که بخش گسترده ای از دانش و تجربه مورد نیاز خود را پس از سالها خدمت، با تجربه کردن لحظات سخت و جانفرسا در طول جاده ها در اختیار راهداران قرار می دهد و چه بسیار عزیزانی که جان خود را در راه آرمان مقدس خود فدا کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار