سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: آمادگی کامل برای اجرای پروژه‌های شتابگر ملی در استان وجود دارد.
کد خبر: ۳۲۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 30 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین،علی فرخزاد در دیدار با معاون سازمان انرژی اتمی ایران که صبح امروز در محل سالن اجتماعات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با راه‌اندازی پروژه‌های مرکز پرتودهی و شتابگر ملی، شتاب‌دهنده بومی و چشمه نور شاهد تحول مهمی در سطح ملی و استان در بخش دانشگاهی و تقویت و رونق اشتغال و درامد و موضوعات اجتماعی در استان خواهیم بود.

وی از آمادگی مدیران استانی در اجرای این پروژه‌ها خبر داد و افزود: با هم‌افزایی، همراهی و همدلی مدیران استانی هماهنگی‌هایی انجام و تصمیماتی در اجرای این پروژه‌های مهم در استان اتخاذشده است تا بر اساس برنامه‌های تدوین‌شده مراحل اجرایی آن‌ها آغاز شود.

فرخزاد افزود: تأمین زیرساخت‌های لازم با مشارکت و همراهی دستگاه‌های خدمات رسان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

صفر لک مدیرکل دفتر فناوری استانداری قزوین نیز در این جلسه در سخنانی از آمادگی مضاعف مدیران و مجموعه ذی‌ربط در اجرای پروژه‌های مرکز پرتودهی و شتاب‌دهنده در استان خبر داد.

مدیرکل دفتر فناوری استانداری قزوین اضافه کرد: این حوزه در بخش توسعه‌ی ملی دارای اهمیت است که بایستی شتاب گیرد.

وی ادامه داد: در ابعاد مختلف زیرساخت‌های لازم برای اجرای این پروژه‌ها در استان فراهم‌شده است و با مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان نیازهای زیرساختی نیز مرتفع خواهد شد.

لک افزود: بیش از هزار میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها در استان نیاز است و زمین‌هایی نیز برای این امر اختصاص داده‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار