مدیرکل استاندارد قزوین عنوان کرد
مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: برای تمام آسانسورها باید سالی یک‌بار تأییدیه ایمنی گرفته شود و به همین دلیل مردم جامعه باید از آسانسور‌هایی که دارای تأییدیه ایمنی مدت‌دار است، استفاده کنند.
کد خبر: ۳۲۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 06 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین محمودرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تعداد 710 گواهینامه صادراتی در استان قزوین صادر شده و همچنین تعداد یک هزار و 40 مورد گواهینامه انطباق برای محصولات وارداتی صادر و در راستای اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی عنوان کرد: کنترل و نظارت در زمینه توسعه و ترویج استانداردها در شهربازی‌ها و پارک‌های موجود در محله‌های استان قزوین با همکاری استانداری قزوین شدت بیشتر یافته و موارد مرتبط با استانداردها به صورت گسترده اجرا می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان قزوین با اشاره به استاندارد آسانسورها افزود: ایمنی و استاندارد آسانسورها در دستگاه‌های اجرایی و مکان‌های عمومی با بی‌اهمیتی و کم‌توجهی مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی روبه‌رو بوده و با توجه به اینکه آسانسورها با سلامت افراد در ارتباط است باید به این موضوع اهمیت ویژه‌ای داده شود.

طاهری تصریح کرد: برای تمام آسانسورها باید سالی یک‌بار تأییدیه ایمنی گرفته شود چراکه آسانسور یک وسیله نقلیه بدون راننده بوده و به همین دلیل مردم جامعه باید از آسانسور‌هایی که دارای تأییدیه ایمنی مدت‌دار است، استفاده کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آسانسورهای تمام دانشگاه‌های استان، بیمارستان‌‌ها و ادارات دارای مشکل بوده و درخواست می‌شود مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در زمینه سلامت مردم استان قزوین همکاری لازم داشته باشند و همچنین آسانسور آکادمی آب قزوین دارای تأییدیه ایمنی لازم نیست.

مدیرکل استاندارد استان قزوین یادآور شد: نخستین پروانه گواهی حلال در قالب تولید گوشت مرغ برای این استان صادر شده که این گواهی حلال نخستین پروانه برای استان قزوین و دومین پروانه در کشور بوده و نخستین پروانه در کل کشور برای شهر قم صادر شده است.

طاهری مطرح کرد: پروانه گواهی حلال برای تولید گوشت مرغ در استان قزوین با هدف صادرات گوشت حلال به کشورهای غیر مسلمان صادر شده و همچنین تعداد 5 گواهینامه حلال از سوی سازمان استاندارد صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته برای تعداد 180 ساختمان جدید در قزوین تأییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار