سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین طرح هادی روستایی را از جمله برنامه های خوب در توسعه مناطق دانست و گفت: این طرح مورد حمایت و پشتیبانی مدیریت ارشد استان نیز هست.
کد خبر: ۳۲۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 07 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا علی فرخزاد در جلسه بازنگری طرح هادی روستایی که در استانداری برگزار شد، افزود: بازنگری این طرح از اقدام های اساسی در جهت ساماندهی فضای کالبدی روستاها، کنترل و نظارت بر ساخت و سازها و ساماندهی مدیریت روستاهای استان بوده است.
به گفته وی، اجرای این طرح در ماندگاری جمعیت روستاها و نیز تامین رفاه و آسایش روستائیان نقش مهمی دارد.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به این امر باید از تمام ظرفیت های فنی، مالی و انسانی استان از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان، نهادهای علمی و دانشگاهی نیز حداکثر استفاده و بهره برداری را به عمل آورد.
فرخزاد اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های موجود در یک مدت زمان مشخص تکلیف روستاهای نیازمند به بازنگری طرح هادی را مشخص کند تا این طرح در همه روستاهای استان به روز شود.
وی در پایان افزود: مدیریت ارشد استان از بازنگری طرح هادی روستایی دفاع کرده و آن را از جمله اقدام های خوب و موثر در توسعه روستاهای استان قلمداد می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار