استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: تریبونهای رسمی مانند نماز های جمعه، رسانه ها و مدارس بهترین فرصت و ابزار برای معرفی شخصیت های برجسته استان مانند واعظ قزوینی به نسل جوان است.
کد خبر: ۳۲۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸ 13 November 2016
به گزارش تا بناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری دوسالانه واعظ قزوین در استانداری گفت: معرفی شخصیت های برجسته استان باید در اولویت قرار گیرد و بتوانیم با برگزاری برنامه های فرهنگی ویژگیهای اخلاقی و علمی شخصیت های استان را به دیگران معرفی کنیم.

استاندار تصریح کرد:پیشنهاد می شود با تشکیل شورای سیاست گذاری برای شناساندن مدون و مستمر چهره های فرهیخته باید اقدام مناسبی صورت گیرد و اگر این کارها نظام مند شود نتایج کار بهتر خواهد شد.

وی یادآورشد: استفاده از تریبونهای مختلف برای معرفی فرهنگ و هنر این استان ضروری است و در این راستااز روحانیون و ائمه جمعه انتظار می رود در نمازهای جمعه کمی هم از فضایل اخلاقی و پندها و نصیحتهای بزرگان فرهنگی و علمی کشور بگویند.

همتی گفت: استفاده از همه ظرفیتهای موجود استان و امکانات دستگاه‌های اجرایی و رسانه ها برای اطلاع رسانی و فرهنگ رسانی ضروری است تا بتوانیم چهره های شاخص را به مردم معرفی کنیم.

استاندار اظهارداشت: در شورای اداری، تریبونهای نماز جمعه، مدارس و مناسبتها می توان نکات برجسته شخصیتهایی مانند واعظ قزوینی را مطرح کرد تا این فرهیختگان از مظلومیت و گمنامی خارج شوند.

استفاده از روشهای نوین در اطلاع رسانی

وی بیان کرد: باید به جای استفاده از روشهای کلیشه ای و یکنواخت از راهکارهای متنوع و تاثیرگذار استفاده کنیم و در معرفی افراد اشخص بکوشیم.

همتی با تجلیل از خدمات ایت الله باریک بین اضافه کرد: چرا وقتی شخصیت های برجسته در قید حیات هستند از آنها تجلیل نمی کنیم و برای نمونه امروز که شخصیت ارزشمندی چون آیت الله باریک بین در بین ما هستند چرا مکانی را بنام ایشان نمی کنیم تا جوانان با این شخصیت بیشتر آشنا شوند.

استاندار قزوین تصریح کرد: دبیرخانه تخصصی ۷ مکتب قزوین را باید راه اندازی کنیم و از ظرفیت دانشگاهها و شهرداری ها برای اجرای این دوسالانه بخوبی استفاده کنیم.

از هزینه های اضافی خودداری شود

همتی گفت: اگر کارها تقسیم شود می توان از پراکندگی در امور پرهیز و از امکانات به نحو مطلوب استفاده کردتا به هدف برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار