رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اجرای المان مادران، همسران و بانوان شهید استان اقدام شایسته ای است که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دردستورکار متولیان امر قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیدکاظم مجابی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین رسالتهای مجموعه مدیریت شهریست، گفت: طراحی و اجرای المان بانوان شهید قزوین، مادران و همسران سه هزار شهید استان اقدام شایسته ای که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دردستورکار متولیان امر قرار گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی_ورزشی شورای شهر با تأکید براینکه در طراحی المان مادران و همسران شهید و بانوان شهید استان باید محتوای مناسب و ارزنده ای درنظر بگیریم، گفت: برای استقرار این المان، باید مکان مناسبی را در شهر با همفکری کارگروه و یا کمیته مربوطه درنظر بگیریم تا درراستای تقویت و پررنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت، مورد توجه آحاد جامعه قرار بگیرد.

این عضو شورا در  پایان با تأکید براینکه تمامی ارگانها و نهادها باید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاری رسانند، افزود: قرارگرفتن نهادهای مسئول درکنار شهرداری قزوین و اداره کل بنیاد شهید استان بسیار مهم است و از صرف هزینه های اضافی در این بخش کمک کرده و همبستگی معنایی و برنامه ای خاصی را به وجود خواهد آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار