در جلسه شورای اسلامی قزوین مصوب شد
در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین تجلیل از قهرمانان و نخبه‌های ورزشی استان قزوین مصوب شد.
کد خبر: ۳۳۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز برگزار شد به حمایت و تشویق ورزشکاران قزوینی اشاره شد و هر یک از اعضای این شورا نظرات خود را پیرامون این موضوع بیان کردند.

در این جلسه مقرر شد قهرمانان ورزشکار استان قزوین که مقام‌های جهانی دارند، طی برگزاری مراسمی با اهدای جوایزی به منظور تشویق آن‌ها در کسب مقام‌های برتر جهانی و الگوسازی در جامعه به منظور ارتقای انگیزه جوانان در امر ورزش تجلیل شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه با بیان اینکه تجلیل از قهرمانان باید در شأن آن‌ها باشد، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین مصوبه جامع و کاملی در راستای تشویق قهرمانان ورزشکار دارد که باید هر اقدامی در این خصوص انجام می‌شود، براساس این مصوبه باشد.

عباس ظاهری بیان کرد: باید از قهرمانان و نخبه‌های ورزشی تجلیل صورت گیرد تا چنین برنامه‌هایی موجب شود جوانان بیشتر به سمت ورزش سوق پیدا کنند.

در ادامه این جلسه شهلا عطایی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم مطرح کرد: امروز در جامعه هزینه‌های بی‌شماری برای رفع آسیب‌های اجتماعی صرف می‌شود در حالی که می‌توانیم این هزینه‌ها را در پیشگیری از این آسیب‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ورزش تشریح کرد: باید به این موضوع توجه ویژه‌ای کرد زیرا مهم‌ترین عامل در پیشگیری و جلوگیری از به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه برای رسیدن به شکوفایی شهری باید به مؤلفه‌هایی همانند ورزش توجه ویژه‌ای کرد، بیان کرد: با ترویج فرهنگ ورزش کردن می‌توان شهر امن و با سلامت داشت در چنین شهری می‌توان با سرعت به سمت رشد و پیشرفت گام برداشت.

مریم نخستین با اشاره به اینکه در شهرها اقداماتی همانند اقدامات عمرانی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: توجه به پروژه‌های عمرانی کار ارزشمند است اما باید یک انسان سالم در شهر وجود داشته باشد تا از این امکانات شهری استفاده کند.

وی یادآور شد: با داشتن انسان‌های سالم و با افکار درست می‌توان به توسعه شهری دست یافت به همین دلیل توجه کردن مسؤولان به موضوعاتی که موجب افزایش سلامت جسمی و روحی شهروندان می‌شود از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حسین غیاثوند عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه بیان کرد: تشویق کردن از ورزشکاران قهرمان اقدام ارزشمندی است زیرا موجب توسعه فرهنگ ورزش در بین شهروندان قزوینی می‌شود.

وی ادامه داد: باید تدابیری اندیشید تا بتوانیم از فرهیختگان و نخبه‌های برتر علمی هم با در نظر گرفتن هدایایی تجلیل کرد زیرا این قشر از جامعه می‌توانند در رشد و توسعه شهری نقش‌آفرین باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار