امروز صورت گرفت
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا به همراه کارکنان این اداره با رئیس دادگستری و دادستان بویین‌زهرا دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۳۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 27 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، احمد زارعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا به همراه کارکنان این اداره با رئیس دادگستری و دادستان بویین‌زهرا صبح امروز دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار اظهار داشت: امیدوارم همچون گذشته همکاری خوبی بین قوه قضایی و محیط زیست شهرستان در زمینه برخورد با تخلفات و جرائم محیط زیستی وجود داشته باشد و خواستار ادامه و توسعه این روابط هستیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا ضمن اشاره به وسعت حوزه اجرایی محیط زیست و کمبود نیروی اجرایی سازمان محیط زیست تصریح کرد: کنترل و جلوگیری از آلودگی‌های خاک، آب و هوا و همچنین حفاظت و حراست از عرصه‌های طبیعی، حیات وحش، جلوگیری از تصرف اراضی، و چرای غیر مجاز دام و غیره از جمله وظایف سازمان محیط زیست است که یک سازمان به تنهایی نمی‌تواند به طور کامل از عهده این کار برآید.

زارعی ادامه داد: بر همین اساس حراست و حفاظت از محیط زیست در اصل 50 قانون اساسی وظیفه همگانی تلقی شده  و در سطح ارگان‌ها هم حمایت‌ها و همکاری‌های قوه قضاییه در کاهش از جرایم محیط زیستی بسیار مؤثر است.

رئیس دادگستری بویین‌زهرا هم در این دیدار ضمن خوشامد‌گویی به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان البرز، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری کامل با اداره محیط زیست بویین‌زهرا برای مبارزه با تخلفات زیست محیطی اظهار داشت: حفاظت و حراست از محیط زیست حفاظت از زندگی است و بدون محیط زیست سالم امکان زندگی سالم و توأم با آرامش وجود ندارد و قوه قضائیه این شهرستان آمادگی هر‌گونه همکاری با اداره محیط زیست را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار