فرمانده انتظامی قزوین خبر داد
فرمانده انتظامي شهرستان قزوين از كشف 17 فقره انواع سرقت با دستگيري چهار سارق در قزوين خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 01 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمدقاسم طرهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح شهرستان قزوین، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: واحد گشت کلانتری 12 بازار در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی که اطراف خودروها در حال پرسه زنی بود را مشاهده و جهت بررسی به کلانتری انتقال داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انتقال متهم به دایره تجسس کلانتری در بازجویی فنی و تخصصی به چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و در بازرسی از منزل متهم اقلام مسروقه کشف و ضبط شد.

طرهانی افزود: همچنین در اقدامی دیگر مأموران کلانتری 13 باهنر نیز یک سارق را دستگیر که در بازجویی تخصصی مأموران به چهار فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: در اقدامی دیگر مأموران کلانتری 20 اقبالیه نیز یک سارق را دستگیر که در بازجویی تخصصی مأموران به پنج فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کرد.

همچنین طرهانی با اشاره به دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره گفت: واحد گشت کلانتری 17 غیاث آباد نیز در حین گشت زنی ، به یک دستگاه خودروی پیکان وانت کنار ساختمان نیمه کاره مشکوک و فردی را در حال سرقت آهن آلات دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم به واحد تجسس کلانتری دلالت و در بازجویی فنی و پلیسی به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: سارقان پس از دستگیری و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار