مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از آمادگی کامل دستگاه های امدادرسان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه در سطح استان خبر داد و گفت: از این رو شهروندان قزوینی نباید نگران خدمات رسانی در مواقع بحرانی باشند.
کد خبر: ۳۳۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 03 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری ، رضا گروسی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین افزود: هیچ یک از دستگاه های اجرایی به جز حوزه کاری خود در مواقع بحرانی و خاص مانند بارش برف و کولاک یا حوادث جاده ای اظهارنظر و اعلام آمار نکنند تا در امور سایر دستگاه های خدمات رسان دخالت نشود.
گروسی با بیان اینکه در مجموعه دستگاه های شورای هماهنگی مدیریت بحران استان فضای همدلی و همکاری صمیمی حاکم است، گفت: نباید فراموش کرد که نتیجه خدمات مدیریت بحران افزایش رضایت شهروندان است.
جانشین معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با تاکید بر افزایش فضای انسجام و همکاری دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران، تصریح کرد: در سازمان حمل و نقل و پایانه های استان و همچنین حوزه راهداری استان ناهماهنگی هایی وجود دارد که باید برطرف شود.
گروسی تاکید کرد: نخواهیم گذاشت به دلیل ناهماهنگی در برخی دستگاه ها خدمات رسانی به شهروندان دچار مشکل یا وقفه شود.
گروسی در پایان از مدیران دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران استان خواست تا از آمادگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر مانور مدیریت بحران در 17 آذر ماه جاری برخوردار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار