رئیس بنیاد شهرستان البرز:
طی 6 ماه سال جاری، اجرای فعالیت‌ها بر محور اقتصاد مقاومتی در اولویت کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز بوده است.
کد خبر: ۳۳۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 05 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین مجید عظیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز در جلسه کارکنان بنیاد با اشاره به شعار سال جاری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: عملیاتی شدن این اقتصاد بایستی در اولویت کاری کارمندان باشد و تلاش شده این شعار در بنیاد محقق شود.
وی افزود: طی 6 ماه سال جاری، اجرایی کردن فعالیت‌ها بر محور اقتصاد مقاومتی در بنیاد شهرستان البرز موجب کاهش هزینه‌ها، تسهیل در امور خدمات‌رسانی و جلب رضایت خانواده‌های شاهد و ایثارگر شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز تلاش کرده فعالیت‌های خود را بر محور اقتصاد مقاومتی انجام بدهد تا بتواند کیفیت خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران را ارتقا دهد.
عظیمی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد البرز طی 6 ماه سال جاری گفت: ارایه‌ی خدمات در بخش محمدیه موجب صرفه‌جویی در ایاب ذهاب و تسهیل خدمات‌دهی به جامعه هدف شده، این موضوع در راستای اقتصاد مقاومتی اجرایی شده است.
وی افزود: دیدار مستمر با جامعه هدف جهت اطلاع از وضعیت و رفع مشکلات، اطلاع‌رسانی خدمات و دستورالعمل‌های جدید به جامعه هدف، برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، عقد قرارداد با دو مرکز مشاوره خصوصی در الوند و محمدیه و تنظیم تفاهم‌نامه با اماکن ورزشی به منظور تسهیل ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران با محور اقتصاد مقاومتی اجرا شده است.
این مسوول گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و شرکت‌ها در برگزاری مراسمات و یادواره‌ها، بهره‌مندی از ظرفیت‌های مدارس به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای طرح ضربتی خاطره‌نگاری والدین معظم شهدای گرانقدر با در نظر گرفتن افراد مجرب و امکانات پیشرفته با کمترین هزینه از دیگر فعالیت‌های بنیاد بر محور اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی پرداخت وام قرض الحسنه صندوق شاهد به جانبازان و خانواده معظم شهدا، جلوگیری از مراجعه ایثارگران به بانک‌ها و رفع موانع دریافت وام از بانک‌ها و تقویت مرکز فرهنگی گلزار شهدای الوند جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر فعالیت‌های بنیاد البرز برشمرد.
عظیمی گفت: پرداخت وام خرید لوازم ضروری و ایرانی منزل، پرداخت وام خرید و ساخت مسکن شهری با بهره کم، ترغیب ایثارگران در کاهش هزینه‌های برق، تعامل با مراکز کاریابی و شرکت‌های تولیدی و ایجاد فرصت دوره کارآموزی با هماهنگی اداره فنی و حرفه‌ای به منظور اشتغالزایی ایثارگران از فعالیت‌های دیگر بنیاد البرز بر محور اقتصاد مقاومتی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار