مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: براساس قانون، دستگاه های خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و مخابرات مکلف به تامین نیازهای سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی هستند.
کد خبر: ۳۴۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 12 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماده 81قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت وزارت خانه های نیرو، نفت و ارتباطات و فناوری اطلاعات را مکلف ساخته تا نسبت به تامین آب، برق، گاز و امکانات مخابراتی شهرک ها و نواحی صنعتی تا درب واحدهای تولیدی مستقر اقدام کنند.
وی اضافه کرد: این قانون در چهارم اسفند ماه سال 93 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و دو روز بعد نیز مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
خانپور با بیان اینکه متاسفانه اجرای قانون یاد شده با بی توجهی دستگاه های خدمات رسان در استان قزوین مواجهه شده است، اضافه کرد: سرباز زدن این دستگاه ها از اجرای این قانون، موضوع موجب افزایش هزینه های سرمایه گذاری و تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ارائه خدمات توسط شرکت های آب، برق، گاز و مخابرات به شهرک ها و نواحی صنعتی باید به شکل رایگان یا حداکثر با قیمتی مناسب و منطقی صورت بگیرد، این در حالی است که برخی دستگاه های خدمات رسان برای ارائه خدمات خود به تولیدکنندگان هزینه های نامعقول و هنگفتی را مطالبه می کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه حمایت از بخش تولید جزو سیاست های کلی نظام و از اهداف مهم دولت به شمار می رود، گفت: تحمیل هزینه های گزاف و نامعقول به سرمایه گذاران آنها را از فعالیت در حوزه تولید دلسرد می کند و مغایر با سیاست های نظام و اهداف دولت است.
گفتنی است، استاندار قزوین در آخرین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که روز گذشته تشکیل شده بود، بر اجرای قانون یاد شده توسط دستگاه های خدمات رسان تاکید کرده بود.
استاندار قزوین همچنین نسبت به قطع آب، برق و گاز شهرک ها و نواحی صنعتی استان و واحدهای تولیدی مستقر در آنها بدون هماهنگی با استانداری به دستگاه های خدمات رسان هشدار داده و خواستار برخورد با مدیری که به قطع آب یکی از شهرک های صنعتی استان اقدام کرده بود، شد.
استان قزوین دارای 14 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار