کارشناس خانواده در قزوین:
کارشناس خانواده در استان قزوین به نقش مهم و با ارزش تربیت فرزندان در خانواده اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند تا برنامه‌های مخرب فرهنگی را در خانواده و به ویژه برای فرزندان اجرا کنند چراکه هدف اصلی دشمنان کانون خانواده است.
کد خبر: ۳۴۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 23 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین حجت‌الاسلام محمد محمدحسینی در حاشیه همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در جامعه امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات و برنامه‌های خود را در زمینه جدایی بین روحانیت و مردم انجام می‌دهند اما خوشبختانه مردم بصیر و هوشیار در تمام عرصه‌های این نظام که یادگار خون شهدا بوده همراه با روحانیت هستند.

وی به نقش مهم و با ارزش تربیت فرزندان در خانواده اشاره و عنوان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا برنامه‌های مخرب فرهنگی را در خانواده و به ویژه برای فرزندان اجرا کنند چراکه هدف اصلی دشمنان کانون خانواده است.

کارشناس خانواده در استان قزوین افزود: این نظام که مبتنی بر مردم‌سالاری دینی بوده پیوند عمیقی بین دین و حوزه‌های علمیه دارد که این امر موجب مباهات و افتخار است.

محمدحسینی به نقش تربیتی فرزندان از سوی خانواده اشاره و تصریح کرد: نقش تربیتی فرزندان در خانواده بسیار حائز اهمیت بوده اما نکته‌ای که باید بدان توجه داشت این است که اگر فرزندی در خانواده تربیت صحیح و اصولی قرار نگیرد نباید از اصلاح و رستگاری ناامید شد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان با تحصیل علم به اندازه‌ای از تأمل و دوراندیشی می‌رسند که به‌ واسطه مشورت با مشاوران و مربیان متدین، دلسوز و با همراهی و هم‌صحبتی دوستان متعهد رفتار و آداب خانوادگی خویش را اصلاح می‌کنند و در جرگه صالحان در می‌یابند و راه را به سوی کمال و سعادت طی می‌کنند.

استاد حوزه علمیه استان قزوین توجه به فرزندان در خانواده به خصوص جامعه را مورد اهمیت خواند و یادآور شد: نقش حساس و سازنده دوستان در شکل‌دهی و شخصیت‌دهی انسان به ویژه در سنین نوجوانی و جوانی نباید نادیده گرفته شود.

محمدحسینی مطرح کرد: دوستان شایسته و خوب در هدایت آدمی به‌ سوی کمال و سعادت تأثیرگذار هستند و دوستان ناشایست در انحراف انسان و کشیدن او به‌ سوی ناهنجاری‌های اخلاقی و اعتقادی آثار جبران‌ناپذیری می‌گذارند که می‌طلبد والدین همیشه مراقب ارتباط فرزندان با همسالان خود باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار