مدیر توسعه منابع اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد
مدیر توسعه منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: آزمون دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان این اداره‌کل با حضور 110 نفر از همکاران، پس از برگزاری دوره کامل کلاس‌های آموزشی برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، اسماعیل حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: آزمون دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، با شرکت 110 نفر از کارکنان قرارداد کار معین شاغل در واحدهای مختلف در مرکز علمی کاربردی دادگستری برگزار شد.

وی گفت: این دوره که به صورت حضوری و طی 70 ساعت آموزش توسط اساتید مورد تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین در محل سالن آرمانشهر این اداره‌کل برگزار شده بود، شامل 63 ساعت کلاس تئوری و 7 ساعت آشنایی با دستگاه بود.

مدیر توسعه منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: مباحث مربوط به این دوره در پنج بخش آشنایی با ساختار نظام دولت، قانون خدمات کشوری، فرهنگ سازمانی، اخلاق اداری و کار تیمی بود که با هدف افزایش توان علمی، آگاهی کارکنان از قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های اداری برگزار شد.

حافظی با اشاره به برگزاری سایر دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی برای همکاران عنوان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های اجرایی و البته فنی و تخصصی استان همواره نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات و دانش کارشناسان و کارکنان خود است تا در این راستا بتواند خدمات بهتر و هوشمندانه‌تری را به مردم ارائه کند.

لازم به ذکر است در این آزمون 4 نفر ناظر از اداره‌کل و 2 نفر ناظر از حراست هم حضور داشتند و مدیر حراست این اداره‌کل هم با حضور در محل برگزاری آزمون از نزدیک در جریان روند برگزاری آن قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار