تابناک قزوین گزارش میدهد؛
علي آقاعليخاني كارآفرين قزويني گفت: هر سال به دليل وضعيت بد مالي و اوضاع بد بازار از توليد نشاء به صورت سنتي ضرر ميدادم اما با دريافت تسهيلات سازمان بسيج سازندگي توانستم به درآمد سالانه 300 ميليون تومان برسم.
کد خبر: ۳۴۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علي آقاعليخاني يكي از بسيجيان و كارآفرينان موفق استان قزوين در مصاحبه با خبرنگار اين سازمان گفت: از سال 1383 گلخانه را احداث كرده بودم اما متاسفانه به بازدهي خوب دست پيدا نميكردم و هر ساله متحمل ضرر مي شدم.

وي در ادامه گفت: چند سالي به دنبال تسهيلاتي بودم تا بتوانم به كار خود ادامه دهم تا اينكه از طريق يكي از دوستان با تسهيلات سازمان بسيج سازندگي آشنا شدم و به اين سازمان مراجعه كردم.

وي افزود: پس بررسي اين سازمان، در سال 1395 در مرحله اول توانستم مبلغ 30 ميليون تومان تسهيلات دريافت كنم كه توانستم بخشي از گلخانه خود را صنعتي كنم و در مراحل بعدي در مجموع از سازمان بسيج سازندگي مبلغ 90 ميليون تومان وام دريافت كردم.
وقتی اقتصاد مقاومتی رنگ پیروزی به خود میگیرد/ کارگاه زیانده امروز 300 میلیون تومان درآمد دارد 

آقاعليخاني بيان كرد: اين تسهيلات كمك كرد دستگاه هايي خريداري كنم و پيشرفت چشمگيري كردم و طي اين دو سال تا به امروز توانسته ام تمام قروض خود را پرداخت به درآمدي ميانگين 300 ميليون تومان برسم كه از اين مبلغ 150 ميليون تومان هزينه و باقيمانده آن سود خالص بود.
وي گفت: در حال حاضر مي توان گفت كه به طور ميانگين 6 نفر اشتغالزايي كرده ام، اين به گونه ايست كه در زمان كاشت 15 نفر و در آماده سازي 3 نفر و در زمان تحويل به مشتريان 6 نفر مشغول به كار هستند.

اين كارآفرين نمونه در‌خصوص مزيت‌هاي مربوط به كشت نشا مي‌گويد: توليد نشا مزاياي زيادي دارد، به حدي كه امروزه در اكثر كشورهاي جهان كه از كشاورزي قوي برخوردار هستند، كشاورزان نشاي موردنظر خود را از مراكز توليد نشا تهيه مي‌كنند و خود را درگير خريد بذر و كشت آن نمي‌سازند.

وقتی اقتصاد مقاومتی رنگ پیروزی به خود میگیرد/ کارگاه زیانده امروز 300 میلیون تومان درآمد دارد 
وي اذعان داشت: هدف من در درجه ي اول از راه اندازي اين گلخانه تا مين مالي بوده و در درجه هاي بعدي رونق اقتصاديو اشتغالزايي در شهر و استان خودم بوده تا بتوانم به اندازه ي توان خودم كمكي به اقتصاد كشور باشم.

آقاعليخاني گفت: در حال حاضر محصولات نشاء خود را در داخل استان و استانهاي زنجان و اردبيل ارسال مي كنم و در نظر دارم در تمام كشور بتوانم نشا را ترسال كنم.

 وقتی اقتصاد مقاومتی رنگ پیروزی به خود میگیرد/ کارگاه زیانده امروز 300 میلیون تومان درآمد دارد
وي در پايان به وضعيت بد بازار كار براي جوانان اشاره كرد و عنوان داشت: امروزه جوانان بايد هم به دنبال علم باشند و هم كسب تجربه در يك حرفه، چون فضاي علم و حرفه بسيار متفاوت است و فردي كه به دنبال راه اندازي يك كسب و كار موفق است بايد هم علم به آن كار را دارا باشد و هم تجربه آن كار، اين دوبال در كنار هم مي تواند موجب راه اندازي كسب و كاري موفق شود.
برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار