رئیس دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:
رئیس دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حماسه ۹ دی ؛ نشانگر بصیرت مردم و میثاق مجدد با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۴۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی قابل صبح سه شنبه در همایش گرامی داشت حماسه ۹ دی  که در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با اشاره به اهمیت حماسه ۹دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی تجلی هوشمندانه بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است که توانستند با حضور پررنگ ومنسجم خود بر حرکت ها و توطئه ها ی دشمنان علیه انقلاب اسلامی مهر ابطال بزنند.

حجت الاسلام قابل تصریح کرد : دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طراحی توطئه و فتنه ها و برنامه ها مخرب  بطور مداوم درصدد ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گفته وی  مردم با  هوشیار و آگاهی در ۹ دی و میثاق مجدد  با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری این توطئه را  خنثی کردند.

وی خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که اگر خوابمان ببرد دشمن همیشه بیدار است و دشمن با انقلاب اسلامی و سرزمین  ارزشمند ایران که برای آنها  همانند گنج گرانبها، سفره پر از نعمت و پر ازذخایر محسوب می شود هیچگاه از ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تغییر ماهیت و اصل انقلاب غافل نبوده و نیستند.

حجت الاسلام قابل تاکید کرد: همه بایستی با ایمان و اعقتاد به خدا در مسیرآرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه  قرار گیریم تا از آسیب ها دشمنان و بیگانگان در امان باشیم.

در پایان این مراسم از اعضای شورای پایگاه بسیج سازمان جهادکشاورزی استان قزوین بجهت کسب مقام «پایگاه برتر» در جشنواره سراسری مالک اشتر که در آذر ماه سالجاری در تهران و همچنین به نفرات برگزیده مسابقات تنیس روی میز که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد تقدیر و تشکر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار