معاون اقتصادی استانداری قزوین:
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط با امور اقتصادی در دعوت از رسانه ها نباید سلیقه ای و گزینشی رفتار کنند و خبرنگاران هیچ محدودیتی برای شرکت در مراسم ندارند.
کد خبر: ۳۵۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 29 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: تمامی رسانه ها و خبرنگارانی که دارای مجوزلازم و قانونی از دستگاه های مسئول و متولی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا وسیما را دارند امین نظام و دولت محسوب می شوند و نباید تفاوتی بین آنها قائل شد.

وی افزود: از رسانه های گروهی با هر سلیقه، گرایش و خط سیاسی که دارند انتظار می رود انصاف و عدالت را در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی رعایت کنند و مدیران و مسئولان دولتی نیز  از هرگونه انتقادی که با رعایت این ویژگی ها مطرح می شود استقبال کنند چون این گونه انتقادات جامعه را مطالبه گر و مدیران را بیدار می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی بویژه دستگاه های اقتصادی شامل صنعت و معدن، شرکت شهرکهای صنعتی، جهاد کشاورزی،
کار و امور اجتماعی و سایر دستگاه های اقتصادی در برنامه ها و بازدید ها از تمامی رسانه ها دعوت کنند و با رسانه ها سلیقه ای و سیاسی برخورد نکنند.

حبیبی تصریح کرد: دستگاه های مسئول در این زمینه می توانند با روابط عمومی استانداری هماهنگ یکنند تا انتقادی از سوی برخی از رسانه ها و خبرنگاران مطرح نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار