معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین اعلام داد:
معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین از توزیع سه بسته اطلاعاتی-آموزشی با موضوع زندگی بهتر در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 01 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به کمپین ملی غذای سالم گفت: کمپین ملی غذای سالم با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و معاونت بهداشت وزارت بهداشت و روان و آموزش پزشکی با هدف ترویج رژیم غذایی سالم در بین دانش آموزان، خانواده ها و فرهنگیان راه اندازی شده است.

وی افزود: در خصوص کمپین ملی غذای سالم، 7 کلید رژیم غذایی سالم در قالب پوستر طراحی شده است و در این پوسترها شعارهایی از قبیل مصرف میوه، سبزیجات، لبنیات و حبوبات و نیز کاهش مصرف مواد قندی، نمک و چربی و روغن گنجانده شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: علاوه بر 7 پوستر طراحی شده ، سه بسته اطلاعاتی-آموزشی نیز تهیه و تدوین شده است که در اختیار مدارس، دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها قرار داده می شود.

صادقی تصریح کرد: بسته های اطلاعاتی-آموزشی با موضوعاتی از قبیل مصرف سبزی و میوه، مصرف کمتر نمک و قند می باشد که در آن ها به زندگی سالم تر با قند کمتر، نمک کمتر، زندگی بهتر و زندگی سالم تر با مصرف بیشتر سبزی و میوه اشاره شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار