مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: این گالری‌های هنری برای فروش آثار هنری جوانان استان قزوین در حوزه خوشنویسی، نقاشی گرافیک، طراحی برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 01 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، در این غرفه آثار  هنرمندان و  صنایع دستی بومی استان قزوین در معرض دید عموم قرار گرفته که شهروندان می‌توانند با قیمت‌های مناسب این کالای فرهنگی را خریداری کنند و ضمن حمایت از کالای ایرانی پشتیبان هنرمندان شهر قزوین باشند.

وی کاهش بار ترافیکی در سطح شهر، استفاده بهینه از وقت همشهریان و ایجاد پاتوق فرهنگی برای اهالی فرهنگ شهر را از جمله اهداف راه اندازی شهر کتاب در قزوین برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به حوزه فرهنگی، اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در اولویت‌های کاری شورا و شهرداری است.

وزیری نژاد تصریح کرد:خوشبختانه با مشارکت فعالان عرصه فرهنگ فضای مناسبی که می‌توانست در حوزه تجارت سودهای کلانی نصیب صاحبان آن کند در اختیار فرهنگ و هنر استان قرار گرفت تا بتوانیم امکان عرضه آثار هنری با قیمت مناسب و نیز پاتوق فرهنگی با نشاط را برای مطالعه مردم فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار