به منظور رونق اقتصادی استانهای گیلان و قزوین، روان سازی صادرات و واردات تفاهمنامه همکاری بین سازمان بنادر و دریانوردی استان گیلان و اتاق بازرگانی قزوین امضا شد.
کد خبر: ۳۵۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 05 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی که با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین، علیرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی قزوین، حسین چراغی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و جمعی از تجار و بازرگانان در سالن باغستان برگزار شد راههای توسعه مناسبات بازرگانی بین استانهای گیلان و قزوین، استفاده از ظرفیت بندر انزلی در صادرات، سرمایه گذاری های مشترک در این منطقه اقتصادی و ایجاد بندر خشک در قزوین را بررسی کردند.

در این نشست تفاهمنامه همکاری بین سازمان بنادر و دریانوردی استان گیلان و اتاق بازرگانی قزوین به امضا رسید.

این تفاهم نامه توسط علیرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی قزوین، حسین چراغی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان امضا شد.

بسترسازی برای شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در بندر و منطقه آزاد اقتصادی انزلی، بررسی راههای استفاده بیشتر از بندر انزلی برای تجار و صادرکنندگان کالای استان قزوین، واگذاری زمین برای احداث طرح های مشترک سرمایه گذاری در بندر انزلی، استفاده از معافیت مالیاتی و عوارض در این تفاهم نامه پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار