رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قزوین خبر داد:
رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی سلامت اداری و حقوق شهروندی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 11 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سید رضا طالبی رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه دورۀ آموزشی سلامت اداری گفت: نظر به ضرورت آموزش نیروها در زمینه صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و حقوق شهروندی با همکاری اداره کل بازرسی استان، هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و معاونت های پشتیبانی و برنامه ریزی استان، کارگاه آموزشی سلامت اداری و حقوق شهروندی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.
وی افزود: این کارگاه آموزشی به مدت یک روزه، ویژه کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مناطق استان و اعضا و بازرسان کمیته سلامت اداری استان برگزار شد.
رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان قزوین خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مناطق استان به عنوان مسئولین دبیرخانه های سلامت اداری مناطق هستند.
طالبی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی رفع ابهامات موجود در بحث سلامت اداری بوده که بسیار مثمرثمر واقع شد، البته پیشنهاد برگزاری دوره های مشابه برای رؤسا و مدیران آموزش و پرورش مناطق استان نیز مطرح است که در حال برنامه ریزی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار